Bapsang BBQ wilde hun merk landelijk sterker op de kaart zetten, meer reserveringen realiseren in zowel het weekend als doordeweeks en hun online zichtbaarheid vergroten. Daarnaast zochten ze naar een effectieve manier om hun authentieke Koreaanse BBQ-beleving beter digitaal te presenteren. Ook hadden ze behoefte aan een vernieuwde branding en een maatwerk website die hun unieke identiteit krachtig uitdraagt.

bapsang scaled
+360%
Meer Traffic
220%
Hogere Conversie
330%
Groei in Traffic
20%
Snellere Laadtijd
620%
ROI Verbetering
100%
Klanttevredenheid

Behaalde Resultaten

Bekijk in één oogopslag welke verbeteringen, groei en resultaten we met dit project hebben gerealiseerd.

6x
Meer Conversies
67K+
Nieuwe Bezoekers
-35%
Bounce Rate
#1
Google Ranking
Google SEO
🔍 +62% groei in organisch verkeer
Social SEA
💰 40% lagere kosten per reservering
Social media
🎯 +68% groei in social engagement
Social media
📱 +35% hogere mobiele conversieratio

Hoe deden we dit?

Ons bewezen proces in 3 strategische stappen

1

Analyse & Inzicht

We startten met een grondige analyse van de doelgroep, data en kansen om helder inzicht te krijgen in waar verbetering mogelijk was.

2

Strategie & Optimalisatie

Op basis van de inzichten ontwikkelden we een gerichte strategie en implementeerden we optimalisaties die direct bijdragen aan groei.

3

Testing & Schalen

We testten, evalueerden en schaalden de best presterende onderdelen verder op voor maximaal resultaat.

Meer Projecten

Ontdek onze andere succesvolle klantcases