Certo Sales wilde hun digitale aanwezigheid aanzienlijk versterken, met als doel meer gekwalificeerde leads te genereren en hun sales pipeline te vullen. Het belangrijkste doel was om hun website beter vindbaar te maken in relevante zoekmachines en via geo-targeting gericht potentiële klanten te bereiken. Daarnaast wilden ze dat hun online kanalen beter meetbare resultaten opleverden door gerichte optimalisatie van content, conversiepunten en marketingcampagnes

certo kopie 5 scaled
+575%
Meer Traffic
270%
Hogere Conversie
270%
Groei in Traffic
80%
Snellere laadtijd
180%
Roi verbetering
100%
Klanttevredenheid

Maatwerk website en zoekmachine optimalisatie met SEO en GEO

3 x
Meer Conversies
2.5x
GEO targeting
40 %
Meer traffic vanuit GEO
22%
Minder lead kosten
Google Ads
⚡ +43% hogere conversieratio op landingspagina’s
GEO
📍 +98% meer zichtbaarheid met GEO
SEO
📈 +125% groei in organisch verkeer via relevante B2B zoekwoorden
Maatwerk website
🌐 Snelle laadtijden, mobiele optimalisatie en strategisch geplaatste CTA’s
1

Analyse & Inzicht

We startten met een grondige analyse van de doelgroep, data en kansen om helder inzicht te krijgen in waar verbetering mogelijk was.

2

Strategie & Optimalisatie

Op basis van de inzichten ontwikkelden we een gerichte strategie en implementeerden we optimalisaties die direct bijdragen aan groei.

3

Testing & Schalen

We testten, evalueerden en schaalden de best presterende onderdelen verder op voor maximaal resultaat.